כלכלה מעגלית

מדיה

גם המותגים מבינים: מעבר משקית פלסטיק לשקית נייר תורמת לתפיסת המותג

שקית הנייר הפכו די מהר לטרנד חדש. אפשר לחזות באנשים הנושאים שקיות נייר כמעט מכל מקום. אנשים נושאים אותם לבתי...

קרא עוד
בלוג

10.04.2022

האריזה בעולם הדיגיטלי וכמה זה עולה לנו

מוצרים ויזמים מעולים עומדים במרכזו של כל עסק אינטרנטי מצליח אך הדבר הראשון שהלקוחות שלכם יראו וייגעו בו, בעולם הסחר […]

קרא עוד
כתבות

23.02.2022

מנייר חדרה ל”אינפיניה”: החברה הוותיקה יוצאת במיתוג מחודש

השם החדש של החברה נועד לאחד את כל זרועות פעילותה תחת מותג אחד   קישור לכתבה

קרא עוד
בלוג

05.02.2022

חווית הפתיחה – הרגע הגורלי

“רושם ראשוני הוא הרושם המתקבל על אדם בזמן הנע בין מספר אלפיות השנייה למספר דקות, במפגש ראשון עם אנשים אחרים. […]

קרא עוד
בלוג

10.08.2021

האוכל שלכם מעולה! אבל לאריזה מתאימה כבר דאגתם?

האריזה המושלמת אם בשנים האחרונות חשבנו שהמסחר הדיגיטלי כבר לא יכול להתקדם יותר מהפסגה אליה הגיע, עידן הקורונה הציב מטרות […]

קרא עוד
בלוג

18.04.2021

למה כל כך קשה למחזר כוסות קפה – ולמה זה סוף סוף מתחיל להשתנות

האם עמדת פעם מול פח האשפה עם כוס הסטארבקס שלך ותהית אם לזרוק אותו לפח או לפח המחזור? אתה לא […]

קרא עוד
בלוג

07.04.2021

נייר טואלט מאד לא ידידותי לסביבה? זה מה שאפשר לעשות

דו”ח חדש של המועצה להגנה על משאבי הטבע (NRDC) חושף כי מותגי נייר הטואלט הגדולים בשוק – כמו Charmin, Cottonelle […]

קרא עוד

בואו ללמוד עוד על אינפיניה

מי אנחנו