גם המותגים מבינים: מעבר משקית פלסטיק לשקית נייר תורמת לתפיסת המותג
שקית הנייר הפכו די מהר לטרנד חדש. אפשר לחזות באנשים הנושאים שקיות נייר כמעט מכל מקום. אנשים נושאים אותם לבתי...
קרא עודשקית הנייר הפכו די מהר לטרנד חדש. אפשר לחזות באנשים הנושאים שקיות נייר כמעט מכל מקום. אנשים נושאים אותם לבתי...
קרא עוד10.04.2022
מוצרים ויזמים מעולים עומדים במרכזו של כל עסק אינטרנטי מצליח אך הדבר הראשון שהלקוחות שלכם יראו וייגעו בו, בעולם הסחר […]
23.02.2022
השם החדש של החברה נועד לאחד את כל זרועות פעילותה תחת מותג אחד קישור לכתבה
05.02.2022
“רושם ראשוני הוא הרושם המתקבל על אדם בזמן הנע בין מספר אלפיות השנייה למספר דקות, במפגש ראשון עם אנשים אחרים. […]
10.08.2021
האריזה המושלמת אם בשנים האחרונות חשבנו שהמסחר הדיגיטלי כבר לא יכול להתקדם יותר מהפסגה אליה הגיע, עידן הקורונה הציב מטרות […]
18.04.2021
האם עמדת פעם מול פח האשפה עם כוס הסטארבקס שלך ותהית אם לזרוק אותו לפח או לפח המחזור? אתה לא […]
07.04.2021
דו”ח חדש של המועצה להגנה על משאבי הטבע (NRDC) חושף כי מותגי נייר הטואלט הגדולים בשוק – כמו Charmin, Cottonelle […]