אריזות מזון – חוויה צרכנית בעולם תחרותי
מחקרים מראים כי כ- 70% מהחלטות הרכישה בעולם הצרכנות הפיזי מתקבלות במדף הקמעונאי. אריזות מזון הן הרבה יותר מקופסה יפה...
קרא עודמחקרים מראים כי כ- 70% מהחלטות הרכישה בעולם הצרכנות הפיזי מתקבלות במדף הקמעונאי. אריזות מזון הן הרבה יותר מקופסה יפה...
קרא עוד11.11.2022
אולי לא שמתם לב, אבל מגיפת הקורונה יצרה מחסור בנייר טואלט במספר מדינות בארה”ב. כתוצאה מכך חיפשה תעשיית הנייר פתרונות […]
29.09.2022
במהלך העשורים האחרונים, תעשיית האריזות העולמית נהנתה מצמיחה בריאה, הנתמכת על ידי כמה מגמות מגמות. הם ימשיכו לעצב את העסק, […]
14.09.2022
פריחת המסחר האלקטרוני, חששות נרחבים לגבי קיימות ומגמת הדיגיטציה מדרבנים חדשנות בתעשיית האריזות. בעידן המודרני, כמעט כל מוצר שאתה קונה […]
14.09.2022
קיימות היא מגמה שמעצבת את תעשיית האריזות, כאשר הצרכנים הופכים יותר ויותר מודאגים מהסביבה ומהעתיד. בתגובה לכך, תקנות חדשות ומחמירות […]
14.09.2022
חברות המחזור והאריזה מתחילות לקצור את מלוא הפוטנציאל של הטכנולוגיות הדיגיטליות. בשנים האחרונות, תעשיית העיסה והנייר פנתה לדיגיטל כדי לייעל […]
10.04.2022
מוצרים ויזמים מעולים עומדים במרכזו של כל עסק אינטרנטי מצליח אך הדבר הראשון שהלקוחות שלכם יראו וייגעו בו, בעולם הסחר […]
05.02.2022
“רושם ראשוני הוא הרושם המתקבל על אדם בזמן הנע בין מספר אלפיות השנייה למספר דקות, במפגש ראשון עם אנשים אחרים. […]
18.12.2021
שקית הנייר הפכו די מהר לטרנד חדש. אפשר לחזות באנשים הנושאים שקיות נייר כמעט מכל מקום. אנשים נושאים אותם לבתי […]
10.08.2021
האריזה המושלמת אם בשנים האחרונות חשבנו שהמסחר הדיגיטלי כבר לא יכול להתקדם יותר מהפסגה אליה הגיע, עידן הקורונה הציב מטרות […]
18.04.2021
האם עמדת פעם מול פח האשפה עם כוס הסטארבקס שלך ותהית אם לזרוק אותו לפח או לפח המחזור? אתה לא […]