כלכלה מעגלית
אינפיניה   |   29/09/2022

2022 ואילך: זה הזמן של חברות המחזור והאריזה

במהלך העשורים האחרונים, תעשיית האריזות העולמית נהנתה מצמיחה בריאה, הנתמכת על ידי כמה מגמות מגמות. הם ימשיכו לעצב את העסק, ואנו מצפים ששניים מהם - קיימות ודיגיטל (במיוחד מסחר אלקטרוני) - ייצרו אתגרים משמעותיים עבור מובילי התעשייה, כמו גם הזדמנויות טרנספורמציות של פעם בחיים. כדי להבין מה עומד לפנינו, הסתכלנו אחורה כיצד התעשייה הסתגלה בעשורים הקודמים. גילינו שמאז 2020, היו שלוש תקופות, כולל היום, שנמתחות אל העתיד המיידי. כל עידן התאפיין בשינויים גדולים בהתנהגות הצרכנים - שינויים שהביאו לידי ביטוי מוצרי אריזה חדשים וחידושים אחרים שהובילו בסופו של דבר למבנים ארגוניים ושרשרת ערך חדשים. באופן משמעותי, עם התגלגלות שלושת העידנים הללו, ריבוי המכשירים הדיגיטליים והמדיה החברתית האיץ את קצב השינוי והשפיע על סוג ההפרעה.   בעידן הנוכחי, מעבר דרמטי לקניות מקוונות, הגברת הרגולציה העולמית של פסולת אריזות, והאצת חששות הצרכנים לגבי קיימות חיזקו יחד את קצב השינוי המהיר. אם מנכ"לים יוכלו לנווט את ההפרעה יוצאת הדופן הזו, זוכי הדור הבא בתעשייה חייבים לעדכן ולהבטיח עתיד את המודלים העסקיים וגישות השוק שלהם קישור לכתבה
שתף:

כתבות נוספות