כלכלה מעגלית
אינפיניה   |   18/12/2022

הרבה מעבר למשבר הקורונה: התנהגות הצרכנים החדשה נדבקת לתעשיית הנייר

ההשפעה של משבר הקורונה על צרכנים ברחבי העולם שינתה באופן דרמטי הן את התנהגותם והן את התנהגות הצריכה שלהם, כמו למשל קניות באונליין. לצמיחה חסרת התקדים של קניות מקוונות בשנה האחרונה ולשינויים בנאמנות המותג - יש השלכות קריטיות על תעשיית האריזות. בינתיים, התאמות בצד ההיצע הגבילו את הצגת המוצרים החדשים. כשהתעשייה מתחילה לצאת מהמגיפה, השאלות הגדולות כעת הן אילו שינויים התנהגותיים יישארו ואיך השחקנים צריכים להתאים לדרישות הלקוחות החדשים. קישור לכתבה
שתף:

כתבות נוספות