כלכלה מעגלית
אינפיניה   |   18/12/2022

הרבה מעבר למשבר הקורונה: התנהגות הצרכנים החדשה נדבקת לתעשיית הנייר

ההשפעה של משבר הקורונה על צרכנים ברחבי העולם שינתה באופן דרמטי הן את התנהגותם והן את התנהגות הצריכה שלהם, כמו למשל קניות באונליין. לצמיחה חסרת התקדים של קניות מקוונות בשנה האחרונה ולשינויים בנאמנות המותג - יש השלכות קריטיות על תעשיית האריזות. בינתיים, התאמות בצד ההיצע הגבילו את הצגת המוצרים החדשים. כשהתעשייה מתחילה לצאת מהמגיפה, השאלות הגדולות כעת הן אילו שינויים התנהגותיים יישארו ואיך השחקנים צריכים להתאים לדרישות הלקוחות החדשים. קישור לכתבה
שתף:

כתבות נוספות

אינפיניה
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.